Home > کسب و کار > ۶ اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی

۶ اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی

6 اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی

امروزه ایمیل تبلیغاتی به یکی از ابزارهای کسب و کار تبدیل شده است و یکی از راه های اصلی ارتباط با مشتری به شمار می رود. در این نوشته ۶ اشتباه رایج در این مورد آورده شده است که به شما کمک می کند ارتباط بهتری با مشتریان و اعضای لیست ایمیل خود داشته باشید.

۶ اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی

  1. جمع نکردن ایمیل اعضا
    به طور متوسط یک فرد قبل از انجام خرید ۷ بار از سایت دیدن می کند. برای تاثیر در فرآیند می توانید هنگام ورود افراد به سایت ایمیل آن ها را دریافت کنید. با استفاده از این آدرس ایمیل شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار خود در اختیار آن ها قرار دهید. برای تشویق افراد به ثبت نام می توانید محصولی رایگان مانند یک کتاب الکترونیکی در عوض این کار پیشنهاد دهید.
    6 اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی
  2. ارسال نکردن ایمیل یا ارسال به فواصل زمانی طولانی
    هنگامی که فردی ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهد به عنوان آغاز یک رابطه تلقی می شود و بهتر است پس از عضویت یک فرد برای او یک ایمیل تشکر بفرستید و کسب و کار خود را معرفی کنید. بعضی کسب و کارها برای رفاه اعضای خبرنامه خود ایمیل ها را در فواصل زمانی زیاد ارسال می کنند ولی این کار باعث افزایش کلیک در ایمیل ها نمی شود و اگر فاصله ایمیل ها بیشتر از یک ماه باشد کسب و کار دیگر در دید مشتری قرار ندارد.
  3. عدم ارسال ایمیل خوشامدگویی
    ایمیل خوشامد گویی بالاترین نرخ باز شدن را در میان ایمیل های تبلیغاتی دارد که نشان دهنده یک فرصت عالی است. پس بهتر است ایمیل تبریک بیشتر از یک تشکر باشد و می توان برای ترغیب عضو از روش های مختلف استفاده کرد. ارسال اطلاعات مفید، درخواست بازخورد، ارسال بن تخفیف یا مطالب مشابه دارای ارزش افزوده، نمونه هایی از این روش ها هستند. یک مثال جالب قصابی در شیکاگو است که از همه مشتریانش ایمیل می گیرد و هر هفته برای آنها دستور آشپزی می فرستد.

مقاله های مشابه:

  1. اتکا به نظر خود
    صاحبان کسب و کار اغلب فکر می کنند که خواسته مشتری را دقیقا می دانند ولی همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات بهتر است با استفاده از یک نظر سنجی، نظر و ایده های کاربران را بپرسیم.
  2. قرار ندادن لینک لغو عضویت
    اگر کاربر شما به ایمیل های شما علاقه مند نیست به او اجازه لغو عضویت بدهید. اگر شما این گزینه را قرار ندهید ممکن است فرد آن را به عنوان اسپم معرفی کند که بدتر از لغو عضویت است.
    6 اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی
  3. صفحه فرود نامناسب
    از اینکه فرد با کلیک روی بخشی از ایمیل شما به صفحه مورد نظر هدایت می شود اطمینان حاصل کنید. کلیک روی تصویر لپتاپ و رفتن به صفحه ای در مورد خوردنی ها دلسرد کننده است و باعث می شود کاربر خود را از دست بدهید. اگر کاربران شما ایمیل ها را با استفاده از گوشی همراهشان می خوانند سایت شما باید برای موبایل بهینه شده باشد تا آن ها بتوانند از مطالب شما استفاده کنند.

مشاهده منبع نوشته

خرید و فروش در ایسام

نظر شما در مورد ایمیل های تبلیغاتی چیست؟ آیا با نکات بیان شده در این نوشته موافقید؟
پیشنهادات و انتقادات خودتون رو در بخش نظرات بنویسید. برای دریافت مطالب جدید و پر طرفدار از طریق ایمیل، در خبرنامه ما عضو بشید.
اگر این مطلب به نظرتون جالبه در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
یادتون نره تو کانال تلگرام وبلاگ ایسام عضو بشید. یه عالمه مطلب جذاب و خواندنی منتظر شماست.
https://telegram.me/esamOfficial
کانال تلگرام ایسام

۶ اشتباه بزرگ در ایمیل های تبلیغاتی
۴٫۶۷ - ۳ نظر

ممکن است این مطلب هم جالب باشد
ایده های تبلیغاتی اثرگذار - وبلاگ ایسام
ایده های تبلیغاتی اثرگذار – بخش اول
تبلیغات جالب و مبتکرانه – وبلاگ ایسام
تبلیغات جالب و مبتکرانه

دیدگاه خود را بنویسید